WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Thursday, October 13, 2011

KACAK BERBAJU BATIK

Hari Khamis, sebagaimana rutin mingguan kakitangan kerajaan diwajibkan memakai batik sebagai pakaian rasmi di tempat kerja. Hari ini Imanshah nak kongsikan batik baru Imanshah. Sebenranya batik rasmi Sekolah Bintang untuk pelajar. Sebagai guru koperasi yang menguruskan batik baru ini, Imanshah tak melepaskan peluang untuk sama-sama memiliki batik sedondon dengan para pelajar. Jom kita tengok, cantik tak pilihan Imanshah ?


Kebetulan warna sekolah ialah merah merupakan warna kegemaran Imanshah. Bertambahlah koleksi warna merah dalam almari Imanshah. Bayangkanlah segak dan kacak nya Imanshah hari ini ke sekolah (matilah ayat ni).. Jangan marah ye !


TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

23 GENTA RASA:

tunz said...

fuyooooooo...abislah esokmesti ramai yg menegur kat skolah ...jgn lupa snap pic berbju batik ni yer..mama nak tgk...encem ke tak..hihi

IMANSHAH said...

@tunz

erk, malu nak bergambo

shida said...

merah menyala tuh..:)

nice choice nway..~~

faizal mohd said...

wah! merah pakngah! ce upload 1 gambar ber-batik nanti. hehe :)

hafiz hafizol said...

wa.. lawanya baju dia.. !! en dia cekgu rupanya.. mesti ustaz nie kan?? hahahaha....

knpe xgambo sekali ngan baju 2? baru leh komen segak bergaya atau tak!! haha..

tak salah !!! malu letteww !!

IMANSHAH said...

@hafiz hafizol
amboi ustaz shah plak ye..idok le, mana layak teman jadi ostad

Gen2Merah said...

perrghh, memang segak bila di pakai.. tema baju batik sekolah kami plak warna pitch... tu pun buka semua nak pakai.. ehehe..
masing2 bawa baju batik pilihan sendiri...

iKhRam said...

adoi.. macam mana la agaknya kalau cikgu sama baju anak murid kan? mesti best!! ahahaha

esok nak kene jugak pakai batik ni.. adoi, malas tol nak mengiron..

sonata anak kancil said...

Silap2 kang jadi ketua pelajar!

adwafarahin said...

hr nie ke ofis berbaju batik juga :)

Yatie Awang said...

kalau pakai baju batik, memang nampak segakkan, terhormat gitu

khaifaiz said...

wah merah tu.. kegemaran aku tu

Bui Junaidi said...

hubby bui pun pakai batik merah pagi ni..hehehe

AIEN NOT ALIEN said...

kita pakai kain batik je kat rumah..hihi


cantik..merah pak ngah.. :)

ch000tz axoera said...

merahnyerrrrrrr

ikatankasihku said...

merah menyerlah..

*salam kenal.. :)

Niena Pengembara Ilahi said...

kami baju batik berwarna hijau :D

sahromnasrudin said...

leh jadi calon menantu nie hehehheee

Salwa said...

Sangat merah! hihi.

IMANSHAH said...

@ikatankasihku

salam kenal gak

kasihibu said...

merah nya mak ngah!!!!

Kakzakie said...

Kakak pun suka warna merah. Cantik design batiknya cikgu. (Kakak membayangkan cikgu berbaju batik nie hihi...)

Afzainizam said...

Hari khamis selalu pakai batik gi opis tapi sejak ni tak berapa nak pakai sebab ramai orang opis tak pakai dah...

hari jumaat pulak pakai baju melayu

Jom Terjah entry terbaru ??
tip cara mudah bersihkan seat kereta

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget