WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Tuesday, October 4, 2011

MOGA KEJAYAAN MILIK KALIAN


Hari ini, akan bermulanya peperiksaan PMR 2011. Seramai 115 calon dari Sekolah Bintang akan turut sama-sama berjuang dalam peperiksaan tersebut bersama ribuan pelajar dari seluruh negara. Blog HOK SENGOTI ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan selamat maju jaya dan beroleh kejayaan yang cemerlang buat semua pelajar tingkatn 3. Semoga berjaya mengekalkan rekod nombor satu dalam negeri Perak buat kali ke empat berturut-turut. Berkat kesungguhan kalian, tunjuk ajar dari guru-guru dan doa oleh ibu bapa semua, insyaALlah, kejayaan yang cemerlang buat semua. 

TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

24 GENTA RASA:

abu muaz said...

salam ... moga semua yg terlibat berjaya

Acik Erna said...

Amin..semoga semuanya berjaya..termasuk anak acik yang bongsu..

ahmad humairi said...

Selamat maju jaya calon-calon PMR sekolah anda....moga kecemerlangan dikekal dan dipertingkatkan.

ahmad humairi said...

Selamat maju jaya calon-calon PMR sekolah anda....moga kecemerlangan dikekal dan dipertingkatkan.

Bapak said...

amin...

Cik SHiNJU said...

Good luck utk semua calon PMR..


anak buah saya pun amik PMR..

scrlettfr said...

good luck... termasuk lah adik bongsu saya... hehehehe..

Liza @ Adzriel AB said...

berdebar juga... anak pun sedang hadapi PMR hari ini. moga berjaya semua.
http://www.adzriel.com/2011/10/nak-ganjaran-kenalah-berusaha-good-luck.html

gadisBunga said...

good luck untuk para adik-adik.

demam awak dah kebah?

IMANSHAH said...

@gadisBunga

tak juga..hari ni mc

cheqna said...

amin..
moga kejayaan kan menjadi milik mereka..
demam urat lagi ko???

che mid said...

Amin. Anak Che Mid pun salah seorang daripadanya. Pagi tadi dah solat hajat dan baca yaasin, semoga berjalan lancar semuanya.

♥ manje ♥ said...

amin...moga mereka berjaya dgn cemerlang ~

::FAIZ FARISH:: said...

semoga budak2 pmr tu berjaya

FaKArePa!n said...

apsal seluar diorang kaler putih ?? mcm MCKK aje..

blog-tips-kurus said...

selamat bertugas kepada pengawas yg jaga exam tu.. :)

Zul Fattah said...

semoga berjaya utk adik2 semua.. hehe

EpoLღKekunangpelangi said...

Teringat zaman sekolah dulu ambil PMR, pulun jangan tak pulun.. :p

NzA said...

gud luck.....

khaifaiz said...

good luck semua....

Saiazuan said...

gudluck!!!!!!!!!

walaupn korang tumpas di PMR ni, jgn kecewa!! SPM ada bro!!! ;)

goodluck again kpd semua :D

tunz said...

gud luck kpd semua.moga segala usaha akan berhasil

Dinas Aldi said...

Semoga mereka berjaya, insyaallah.

iBu...gUru said...

anak ibu ada kat sekolah tu ..... tapi next year PMR ....... entah le asyik main rugby jer .....

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget