WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Wednesday, October 12, 2011

PECAH LAGI


Pecah lagi. Kali ini sudah masuk pasu bunga yang ke tiga saya pecahkan. Kalau anak-anak yang buat sudah tentu dah kena piat telinga kan. Mujur isteri tak memebebel panjang. Eh ada ke isteri ?? Ni lah kalau tak reti dok diam. Asyik nak pukul bola hoki je. 

Ni lah orang putih  kata 
"PRACTICE MAKES PERFECT !"



TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

21 GENTA RASA:

NeoBalanoCarpus said...

ni kira scorer hoki ni.tepat kena pasu..:L

tunz said...

wah..bagus2 teruskan latihan tu yer....

Afida Anuar said...

ni main kat padang ke..main kat tepi rumah... eh ke rumah tepi padang? he he

YULL said...

betul2 punya praktis ni..hehe

cikgu isza said...

ganti.. jangan tak ganti.. :)

ckLah said...

Tuan pasu dah bercekak pinggang tu! Awas!


:D

faizal mohd said...

buat gol dengan pasu bunga ke? tak masuk la tu sbb kena pasu. HeHe :)

NzA said...

kalau kena kayu hoki xpelh, jgn pecah pasu sbb gaduh laki bini...hi...

siti murni said...

dahsyat skil awak main hoki...sampai dah kali ke3 tu..hehe...nampaknya kena beli stok pasu banyak2 nih...

Azham Vosovic said...

naseb baik xda bini lagi heheheh

Citarasa Rinduan said...

cikgu yang buat??
aduhhhhhhh
mmg ganas

IMANSHAH said...

@Citarasa Rinduan

saya lah buat sapa lagi..kehkeh

IMANSHAH said...

@Azham Vosovic

kann

diana said...

cantik ye keladi tu tumbuh...
rajin belai2 ke tu???
dia memang rajin menanam ke?/
keladi yang besor yang jenis lain ada tak??/

FaKArePa!n said...

isteri than aje mrh tu bang.. hihi..

tgu mase aje..

Abd Razak said...

Cikgu, saya layangkan kad kuning...

Niena Pengembara Ilahi said...

camana la leh pecah pasu tu ye

nur aisya humaira said...

main hoki tepi umah...

Mohamad Nasruddin said...

haha..cikgu.cikgu.

Zul Fattah said...

practice make permanent la Abgshah..
baru betul.. haha

Zul Fattah said...

practice make permanent la Abgshah..
baru betul.. haha

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget