WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Saturday, October 29, 2011

TEMPAT INI AH LONG YANG PUNYA




Apa tindakan pihak berkuasa ??



TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

18 GENTA RASA:

@xiiinam said...

Mencemar pemandangan. Ya lah apa tindakan yang dah dibuat ya?


Tanya balik pulak....

Luqman Hakim said...

ini tempat...terbaik..hahaha!! pelbagai iklan ALONG..!

Gen2Merah said...

ahahahaha.... mencemar mata sekali...

Afida Anuar said...

tak tengok bola ke shah? he he

hawiz said...

eee...habis rosak mata..

gadisBunga said...

patut dia kene cover abis. baru jadik pattern.

NaeBlog said...

macam cantik pulak... ^^
dah gol!

Jo Qusary said...

membazir kertas

Zul Fattah said...

kat mana2 pun kompem mesti ada r ahlong ni..

MAT SOM said...

Gambar tersebut menjadi
Satu bukti kukuh,
Bahawa AH LONG telah menguasai sesuatu kawasan.
Jangan sesekali meminjam duit dengan AH LONG.
Biar menanggung malu masuk BERSAMAMU TV3,
Daripada hidup berhambakan AH LONG!

faizal mohd said...

pergh!!! penuh dengan iklan KAKLONG. haha

IMANSHAH said...

@Afida Anuar

tgok2..penyu menangis

Ahmad Haziq Azlan said...

hentikan semua nombor tu

FaKArePa!n said...

x nmpk rupa dh..

sonata anak kancil said...

mana tahu kot2 diorang ada byr sewa kat situ kot...tp satu tempat yang tak patut dicemari dengan ini semua

Afida Anuar said...

Kesian kat penyu!.. hu hu

aimie amalina said...

aihhhh
berlmbk2 penye along ni

OrAng_PeRLiS_mEnULiS said...

sape2 tolong beli kertas pembalut, wrap bagi elok sket... haha

ORANGPERLIS MENULIS (update):
: IKLAN ROSAK AKIDAH, MALAIKAT JATUH DARI LANGIT

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget