WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Saturday, November 19, 2011

MASAKAN CINTA (LOVE DISH)


Apa komen anda tentang video ini??
Banyak caranya untuk memberi teguran, kritikan mahupun tentangan terhadap Lynas. Namun, seperti ada yang tak kena tentang video ini. Tak keterlaluan seolah-olah mempersendakan rezeki. Kreatif tetapi nampak sedikit 'kekurangan' yang menampakkan krtidakmatangan. Apatah lagi seorang Ahli Parlimen. 



TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

10 GENTA RASA:

nyanyisunyi said...

Astagafirullah..
kalau tonton rancangan Law Kana Bainana kt TV Hijrah kita akan jd insaf...Nabi pun marah kita bazir2kan rezeki...apa jadi pada ayam yg dicincang begitu rupa pasti masuk tong sampah kan...

IMANSHAH said...

@nyanyisunyi

kalau tengok tenaga kerjanya semua bukan islam..patut lah

Lelaki Ini said...

membazir gila!


weh..sowie cikgu..
sy tak faham la diowg hina sapa ek?

IMANSHAH said...

@Lelaki Ini

ini kes Lynas kat kuantan, pembinaan loji nuklear tak silap saya

Dinas Aldi said...

Ya Allah, sayangnya bahan2 mentah tu, buang macam tu saja ka..

Ahmad Haziq Azlan said...

memalukan betul....
dah la orang dari scotland pon datang tengok...\siap kata i feek sorry for malaysia...
adoyai~~~

NzA said...

nk kata budak tadika nnti salah pulak...aduhai, dh trlebih duit ke smpai pembaziran trjadi dan cuba mempersendakan ciptaan Allah....

Citarasa Rinduan said...

peehhhhhhhhhhh..
mmg hanginnya saya

Afida Anuar said...

aduh... boleh pulak buat macam. Kalau orang2 miskin tengok...mesti kata dari membazir gitu,baik kasi kat dia kan?

khairul akmal bin azman said...

demmm!



tue gua nk bg taw

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget