WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Tuesday, November 29, 2011

MOGA BERMANFAAT

Alhamdulillah, sewaktu saya menulis entri tentang teks ucapan pengacara majlis buat pertama kalinya pada 21 April 2011, saya hanya beranggapan ianya hanyalah sekadar teks pengacara majlis biasa sahaja. Dan hanyalah sekadar entri biasa sahaja. Jika ada yang hendak mengambilnya sebagai contoh serta membuat rujukan, saya mengizinkannya. Namun, saya agak terkejut setelah tujuh bulan teks ucapan pengacara majlis ini berada di alam maya, entri ini sahaja sudah mencapai  11,000 pengunjung. Satu pencapaian peribadi untuk saya. Entrinya ada DI SINI.

Bukan apa, blog yang biasa-biasa ini dapat juga memberi manfaat. Kalaulah nak dibandingkan dengan entri blogger-blogger terkenal tu, memang saya kalahlah. Setakat 11, 000 apalah sangat kan. Namun, bukan itu tujuan berblog. Bukan ingin bertanding dengan sesiapa. Saya amat bersykur kerana entri ini dapat memberi manfaat kepada ramai orang, terutamanya mereka yang terlibat sebagai pengacara majlis. 

Apapun, selain daripada TEKS PENGACARA MAJLIS ANUGERAH CEMERLANG AKADEMIK ini, saya turut menghasilkan beberapa siri teks pengacara majlis yang lain. Kalau sudi jenguk-jenguk lah ya.






Saya izinkan untuk para pembaca untuk menyalin atau mengubahsuai teks-teks ucapan ini supaya setiap ilmu yang ada dapat dikongsi dan disebarluaskan kepada semua. Selamat menjadi pengacara majlis.




TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

20 GENTA RASA:

diana said...

hebat!!
tahniah..
teruskan usaha..

NuR si CiKGu RiBeNa said...

wah cikgu.. sharing is caring. =)

Zul Fattah said...

haha.. boleh copy ni.. utk panduan hari kelak

NzA said...

perkongsian yg memberi maanfaat kpd org lain....Tahniah.

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

moga lebih berkat dengan perkongsian ilmu tu kan imanshah...ehhehehe..TQ

Azham Vosovic said...

hehe. insyaallah berguna...

satu hari nanti saya akan memerlukannya...utk event kt sekolah hehehehehehhehe

Fendy said...

1486 dtg sini.....

Rtp Farra Arisha said...

these are useful. terima kasih sudi berkongsi penulisan..i'll take time to read all of yours!

Afida Anuar said...

InsyaAllah shah, moga perkongsian di sini, walaupun sedikit dapat memberi manfaat buat semua....

Mana tau, yang sedikit tu, dapat jadi saham kubur buat kita kelak...

adrenalina said...

buat baik insya Allah dibalas dengan kebaikan dgn rezeki yang mencurah2... semoga terus sukses!!

SHAFIQ HASHIM said...

TQ Share Ilmu..

sue perbs.. said...

memg bermanfaat.. mana tau satu hari nanti kena buat teks mcm tu jugak bleh la rujuk blog ni nanti

Gen2Merah said...

memang sebuah info yang menarik ni.. sebab kat sekolah saya selalu terkena utk jadi MC.. ehehe

IMANSHAH said...

@SHAFIQ HASHIM

sama2 ..terima kasih kerana sudi follow

kakcik said...

Kakcik tak boleh jadi pengacara, nanti menggigil! :)

luahfikiran said...

SALAM,
SIFAT MAHU BERKONGSI INI AMAT BAGUS. LF TABIK HABIS . UTK YB LF(YANG BERSARA LF), AGAKNYA MANA SATU TEKS UCAPAN YG RELEVAN ?

Pn Kartini said...

Assalamualaikum :)

Syabas utk blog yg bmanfaat & utk anugerah bakat jd pengacaranya...
Akak mmg allergic mic...tak dek bakat..mmg confirm berpeluh menggigil nantiii...:)

abah khalisha said...

Ramai yg cari sebab nak cari idea tkpun malas nak taip lain..hehehe

~SaL IjOu~ said...

mcm sorang kwn sy penah ckp, org x kedekut ilmu, ilmunya pasti bertambah..
Smoga Allah berkati awak utk perkongsian ikhlas ini~ =)

khaifaiz said...

tahniah cikgu iman...

terima kasih juga atas perkongsian... moga tuhan saje yg dpt membalasnya

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget