WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Tuesday, December 13, 2011

JADUAL PEMBAYARAN GAJI KAKI TANGAN KERAJAAN TAHUN 2012

Maklumat untuk kaki tangan awam. Berikut merupakan jadual pembayaran gaji untuk tahun 2012. Boleh lah saudara/saudari sekalian membuat perancangan awal dan merancang kewangan. Semoga bermanfaat. Kredit  kepada josrevalution.




TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

7 GENTA RASA:

atuk said...

Assalamualaikum Imanshah

awalnya bulan november tu...

Wassalam

zarazueyin said...

tq for the info :)

missgee said...

Jangan lupa berbelanja
secara berhemah :)

sonata anak kancil said...

biasanya sy sentiasa beranggapan bayaran gaji saya setiap 30hb...Disember 2012 tu lain cerita - birthday saya tu...he3x - Awas Novemnber - terlalu awal!

NuR si CiKGu RiBeNa (NSCR) said...

wah..
saya suka bulan 4 tu..
dapat gaji masa birthday saya..
weeeeeeeeeeee

Abd Razak said...

Aduhai, saya tengok jer dan untuk bulan Nov tu semua orang kena waspada dan berjimat

Zul Fattah said...

kebanyakan time raya je? skali kluar terus habis ni

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget