WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Wednesday, December 7, 2011

SELAMAT TINGGAL BASIKAL BURUK


Habis basikal dan motor saya punggah ke dalam rumah. Bimbang juga sebab rumah saya paling tepi dan berdekatan dengan jalan raya. Lagipun tempoh empat minggu di kampung bukan pendek. Dan Alhamdulillah, selesai sudah acara memunggah dan mengemas rumah, kini menuju ke destinasi yang mendamaikan TUMPAT, Kelantan. Semoga perjalanan ini selamat hendaknya. Selamat tinggal basikal dan motorku.



TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

16 GENTA RASA:

tunz said...

semoga selamat dalam perjalanan dan sampai ke destinasi

azam said...

:) semoga selamat sampai ye.....

naik basikal la...hehehe

Lelaki Ini said...

balik leklok ek!

Melor said...

kirim sale ko smuo ore tupat ok

siti murni said...

Selamat bercuti ya imanshah...moga cuti anda tenang dan mendamaikan..release semua tension & stress yang ada...enjoy ur holiday~ :)

abah khalisha said...

syok lah cikgu bercuti + gaji..hehehe..berehat lah cikgu setelah berhempas pulas mendidik anak bangsa

cheqna said...

semoga selamat sampai...=)

gadisBunga said...

kem salam kat mak!

::FAIZ FARISH:: said...

take care... wah moto n basikal masuk rumah

nyanyisunyi said...

akak doakan selamat kembali ke kampung halaman...

Afida Anuar said...

bak mai cni basikal tu meh, saya tlg jaga;)

Dinas Aldi said...

Wehhh dah start cuti ka, jelesnyaaaaaaaaaaaa!!!

faizal mohd said...

Selamat bercuti bro!

basikal tu kalau transform jadi fixie ok jugak. HAHA

Zul Fattah said...

wohaa.. klasik lg tu... sedap r cuti ni..

Yatie Awang said...

selamat sampai ke destinasi

che mid said...

Tu.. besen besar atas sofa tu apa dalamnya.. he he.. selamat bercuti..

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget