WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Sunday, January 15, 2012

HEROKU SAYANG

Walau kisah ini dah lama berlaku dan banyak disiarkan di youtube, blog serta media massa yang lain, tapi Imanshah hendak juga kongsikan tentang kisah HERO, seekor kucing yang menjadi mangsa kekejaman manusia yang diberikan akal dan fikiran. Juga pemilik HERO yang begitu prihatin dengan haiwan ini. Moga bermanfaat.


TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

15 GENTA RASA:

Afida Anuar said...

Allah...sayunya tengok... sapa la yang sanggup potong kaki kucing tu... isk...

tunz said...

mama dah tgk ni...besar ganjarab kpd pemiliknya...menagisdia masa bercerita kan...sedihny

MAT SOM said...

Lebih sedih drp Ombak Rindu

Cikgu Ma said...

kejam...

Kalamhati said...

mulia sungguh org yg ambik jaga dan ubatkn kucing tu

Yatie Awang said...

tengok juga hari tu..memang sedih tengok hero...sebab akak pun pembela jucing..jahat betul orang yang buat macam tu kat hero

cheqna said...

jahatla hok tukang kerat kaki hero ni
memang mengong r

azwa amani said...

hero ni pernh masuk mastika kalau tak silap amani :)

nyanyisunyi said...

kalau mak dgn abah akak tenguk mesti menangis sebab mereka syg sungguh dgn kucing...

baru2 ni kucing abah yg dipelihara adik mati terlanggar dek adik ipar..adik pesan jgn bgtahu mak abah sebab mesti mak menangis...

klcitizen cikgunormah said...

zalim betul si pelaku...

Deru Ombak said...

Saya menangis bila terkenangkan kesah HERO. Saya selalu pesan pada kucing2 saya (12 ekor) jgn sesekali curi makan dirumah jiran... Saya harap mereka faham...

Anda sungguh mulia khairi ( dlm hati )..

hafiz hafizol said...

x tgk pom... haha..

hawiz said...

kejamm

sonata anak kancil said...

sayu tengok - sedih mengalir air mata

miss crabby finger said...

saya tercari2 jugak kucing nama hero ni.... byk bace je kisahnye... tp bila tgk... mengalir air mata automatik.... wane same macam kucing saya ni.... memang kejam manusia yg potong kaki dia tu...

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget