WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Saturday, January 7, 2012

MASIH MEROKOK?? TENGOK NI

Buat para perokok, saksikanlah eksperimen ini. Moga bermanfaat.







TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

6 GENTA RASA:

atuk said...

Assalamualaikum Imanshah

nasib baik teman idak merokok ..he he

Ahmad Haziq Azlan said...

walaupun eksperimen secara tidak betauliah, hasil tetap................................................tar!!!!!!!!!!!!!!

hawiz said...

pehh....hawiz xsmoking...teruknyer tgk tu..

[PCL] said...

pcl dah 15thn lbh stop smoking....insaf! !!

cheqna said...

agak2 perokok2 yang tengok ni apa reaksinya??
ke pandang sebelah mata je????
=)

Afida Anuar said...

nak kena forward kat adik laki saya yang sorang tu, dah berkahwin, ada anak pun masih merokok lagi. Haritu kata nak berhenti, tengok2 tak jd..haihh..

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget