WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Monday, January 9, 2012

PEMBACA BERITA TV3 MOHON MAAF TERSILAP SEBUT NAMA KETUA PEMBANGKANG SEBAGAI PERDANA MENTERI

Pembaca berita Buletin Utama TV3, Jay Jamalina dengan pantas meminta maaf secara terbuka melalui laman sosial Twitter miliknya selepas tersasul menyebut nama Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai Perdana Menteri.Menurut Jay yang juga merupakan penyampai laporan berita setiap jam dan laporan trafik terkini di Hot FM, dia benar-benar tidak sengaja untuk tersasul ketika berniat untuk menyebut nama Datuk Seri Najib Tun Razak dan tersebut pula nama Anwar

Baguslah, kalau tersedar dan cepat memohon maaf. Harap-harap pihak Tv3 tidak mengenakan apa-apa tindakan terhadap pembaca berita tersebut. Maklumlam, insiden ini tidak disengajakan. Imanshah mempunyai pengalaman 9 tahun dalam mengacarakan majlis dan pernah menjadi pengacara sewaktu kehadiran Kerabat Diraja Perak, Dato'Najib sendiri dan beberapa orang menteri. Tersasul, tersilap menyebut nama, sememangnya lumrah dalam bidang pengacaraan. Semoga beliau lebih berhati-hati selepas ini.



TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

10 GENTA RASA:

Ahmad Haziq Azlan said...

dia saja buat lawak kot
hehehe

adrenalina said...

tetibe nerves kot!huuhu

Khairul Azmi said...

lawak pm la tu

Cheq Sue said...

pernah jugak tersasul, daripada pegawai pelajaran daerah, terus jadi pegawai daerah. depa kata 'mu dapat tanah ke'... :)

abah khalisha said...

biasalah kadanag kala tersasul betul tak??

Citarasa Rinduan said...

minta2 tak dipanjangan kes ini

susulemakmanis said...

boleh pulak tersasul..kes panas ni..hehe..naseb mtk maaf awal2

Afida Anuar said...

Dah nama pun manusia kan shah, ada silap salah...manakan ada yang sempurna..

Zul Fattah said...

haha.. memamng lawak r.. harap2 betul la apa yg pengacara tu kata kan..

Oniemeth said...

biasanya tersasul ssuatu perkara yg tengah menjadi perhatian umum n sentiasa diperkatakan..maka,sering kita dapati memang itulah kenyataannya..wa yakin dgn apa yg penyampai berita 2 sasulkan..itulah yg akan terjadi...x syak lg..!

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget