WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Wednesday, January 18, 2012

VIDEO TAHUN BARU CINA 2012

Di bawah ini merupakan video iklan Tahun Baru Cina. Yang memaparkan kisah Makcik Ton, seorang penjual nasi belauk di Kelantan  dengan pemuda berbangsa Cina, iaitu pelanggan kedainya. Semoga iklan yang memaparkan keharmonian kaum ini akan terus diperbanyakkan. Selamat menonton.




TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

10 GENTA RASA:

cheqna said...

suka tgk iklan nih...penuh dengan maksud tersirat =)
sihat ko??

Azham Vosovic said...

dah tgk iklan ni kt TV... unik hehehe

BTW bro, sy kat Kelantan ni hehehe

Umar Kadir said...

seronok tgk iklan ni. lagi seronok kalau hidup rakyat negara kita muhibah macam ni..

Afida Anuar said...

errr..dah lama tak tengok tv pasai tv rosak (pastu takdak sapa nak baiki sebab semua orang dalam rumah ni takmo tengok tv..).. tengok kat cni je la... hehehe;)

thanks sudi share shah

susulemakmanis said...

menarik sangat!

Deru Ombak said...

Mesej yang tacing.. Caring is sharing... Nice..

insan_marhaen said...

izinkan IM link entri ini ke FB IM ya...

Yatie Awang said...

sedih pulak akak tengok iklan ni...itulah kita rakyat malaysia

gadisBunga said...

if only.... :)

Gen2Merah said...

saya pun suka dgn iklan ni

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget