WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Thursday, February 23, 2012

KEROPOK RODA

Nak tengok aktiviti malam Imanshah?? Jika tidak menanda buku, Imanshah gemar melayan budak-budak hoki junior membungkus keropok roda untuk dijual di koperasi sekolah. Sekurang-kurangnya kami mencari tabungan dengan berniaga. Wang keuntungan bolehlah digunakan untuk membayar sewa stadium astotuf. Alhamdulillah. 


Biar lah apa orang nak kata pun. Sekurang-kurangnya kami tak meminta-minta. Sekadar membantu mereka mendapatkan tempat latihan yang lebih sempurna. Dan dapat melatih mereka menyukai bidang kusahawanan. Ok jumpa lagi.



TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

13 GENTA RASA:

Ahmad Haziq Azlan said...

macam buli budak asrama je...
form 1 lak tu...
hehehe

Cheq Sue said...

budak2 pun suka...dapat gak makan jajan... :)

::FAIZ:: said...

semoga beroleh kebaikan. Amin.

Qamaruls said...

wer aku dulu2 ketagih kot keropok roda ni kt skolah.

dulu satu paket 40sen.
mmg makan 2 paket laa..
pastu air 20sen. ngam2 duet belanja haha

IMANSHAH said...

@Qamaruls

mana ada 40 sen dah SERAGOK wei

gadisBunga said...

sambil sambil bungkus ngap sekali. sedap tuh!

cheqna said...

takpe...
betul doh tu..yang penting dok meminta2 =)

khaifaiz said...

ada usaha dapatlah pulangannya... x gitu cikgu

Qamaruls said...

seragok tu ape man??

nabilah_2908 said...

keropok roda tu buat sendiri ke..? :)

IMANSHAH said...

@Qamaruls

seringgit

Sham said...

terbayekkk cikgu...!

Muhammad Adam bin Roslan said...

i love biznes... semangat usahawan saya terlahir di STAR

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget