WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Wednesday, February 1, 2012

MELANGKAH KE SEPARUH AKHIR

Hari ke tiga Kejohanan Hoki MSSD Kinta Utara telah dilangsungkan pada peringkat suku akhir. Dalam peringkat ini STAR diundi bertemu SMK St Michel, ACS Ipoh menentang SM Teknik Lebuh Cator, SMK Sungai Pari bertemu SMK Tanjung Rambutan dan Anderson melayan kunjungan SMK Tambun.


Bertemu St Michel, iaitu satu kuasa hoki di Kinta suatu waktu dahulu, STAR telah mengatur strategi menyerang sejak awal. Para pemain STAR ingin membunuh semangat ST Michel dengan gol awal. Dan hasilnya STAR mendahului melalui jaringan Iqbal seawal minit ke 2. Selepas itu STAR terus menguasai perlawanan namun masih gagal menambah jaringan kerana St.Michel telah berkubu di laman sendiri. Dan keputusan 1-0 kekal sehingga tamat separuh masa pertama.


Separuh masa ke dua, STAR menggandakan asakan dan akhirnya kebuntuan yang dicari berjaya diatasi dan STAR berjaya menambah dua lagi gol hasil jaringan Faris Habeha dan Zahran Syahmi menjadikan keputusan 3-0 dan keputusan ini kekal sehingga tamat perlawanan. Kesudahannya STAR 3, St Michel 0.

Esok merupakan perlawanan yang getir menanti pasukan anak muda ini kerana menanti di separuh akhir adalah ACS ipoh yang ternyata memiliki gaya permainan berbeza dengan pasukan-pasukan yang lain. Apatah  lagi mereka merupakan naib juara tahun 2011. Doakan STAR berjaya meloloskan diri ke final nanti.



TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

17 GENTA RASA:

Yatie Awang said...

Alhamdulillah...semoga boleh ke akhir..InsyaAllah

Deru Ombak said...

Ilir Cikgu gakzz
Mugo sukses...

Rozuan Ismail said...

wah, dah semifinal,doakan masuk final dan menang!!

NzA said...

gud luck...go STAR go....

Umar said...

Saya penyokong Anderson! once Andersonian always Andersonian!! ;p

IMANSHAH said...

@Umar

Rival tu

Cheq Sue said...

glemer sungguh faris habeha tu ye..asyik score gol jah... kirim salam sikit... :)

Sham said...

wah bisola budok2 demo...chaiyok chaiyok...

adol ihsan said...

SAlam ..

Tahniah, tiada lagi bolos.. hehe..

Cikgu, sy ade tag cikgu utk join 1 contest.. :)

cheqna said...

insyaallah...
pasti boleh =)

Encik Suami said...

tak penah main hoki.agaknye la kan..klu diberi peluang kat saya utk main hoki..silap2..bukan bola yg saya hayun..buku lali org yg kene hayun nanti.abeh bengkak sane sini.

new entry (>.<) Akhirnya..Aku Dapat Kau (>.<)

Suhami Ahmad said...

insyaALlah pasti berjayo! Chayok chayok!

Suhami Ahmad said...

insyaALlah pasti berjayo...chaiyok2!

nabilah_2908 said...

good luck..moga peroleh kejayaan... :)

.:rizaL:. said...

mai lwn hiko ngn anderson mai hahaha

Zul Fattah said...

mesti boleh r.. smoga berjaya.. tengok coach r, ore tahu doh.. huhu

O CIKTEDDY said...

all the best!

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget