WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Tuesday, February 14, 2012

SAYA NAK AYAM, TAK NAK KENA PUKUL



kredit : MEDIALAH

TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

8 GENTA RASA:

delarocha said...

kah kah kah


lawak gile

cheqna said...

hahaaha
pah ni kene bawok handicam r kalu nak g kfc =)

klcitizen cikgunormah said...

dah jadi modal lawak pulak kan .....

gadisBunga said...

takleh order ayam boxing lah kat situ yer....

Eazy Izzuddin said...

rasa nak tergelak pun ada ..
kehkehkeh :P

ISZA said...

Cuma mampu... :)

Gen2Merah said...

memang menarikla tul iklan ni.. ekeke

aku budak klang said...

hahaha...tak adanya org nak pukul tanpa sebb...kecuali ????....kelakar lo mamat tu

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget