WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Sunday, February 12, 2012

WHITNEY HOUTSON MENINGGAL DUNIA

LOS ANGELES – Ratu muzik pop, Whitney Houston yang terbabit dalam penggunaan dadah meninggal dunia awal pagi tadi pada usia 48 tahun.
Polis Beverly Hills, Leftenan Mark Rosen, berkata Whitney disahkan mati pada jam 3.55 pagi di dalam biliknya di Hotel Beverly Hilton.
Mayatnya kini masih berada di hotel berkenaan dan anggota polis sedang menyiasat punca kematian.
Pegawai peribadi Whitney, Kristen Foster, berkata punca kematian penyanyi pop itu masih tidak diketahui. – AP



TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

12 GENTA RASA:

delarocha said...

dgrnye ada kaitan dgn dadah jugak.. ish ish ish

atuk said...

Assalamualaikum Imanshah

enjoi punya penagan...he he

Yatie Awang said...

stress sangat kut...dah sampai masanya

cheqna said...

suka dgn lagu i will always love u tu...

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

she was a great singer! :)

Azham Vosovic said...

Alahai...sebab dadah dah ramai penyanyi dan pemuzik menemui ajal huhuhuhuh

Ahmad Haziq Azlan said...

i will love you

insan_marhaen said...

kekadang jadi manusia biasa macam IM lebih baik. Kalau stress pun tak la sampai ambil dadah!

Eyeme said...

r.i.p whitney..

Dwijayasblog said...

Semoga arwahnya diterima di sisi Tuhan.

Zul Fattah said...

sabor je la..

Redhzuan Indera said...

kan lebih untung jika mati dalam Islam .

done following.

http://coretpujangga.blogspot.com

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget