WAJAH KESAYANGAN HAMBA

Tuesday, October 16, 2012

BEBAS



Kenapa seronok sangat ni?
Cikgu kami dah bebas..

BEBAS?
Bila masa kamu semua masuk penjara??

Eh cikgu ni..buat buat tak tahu pulak
Kami dah habis PMR la..bebas dari buku, dari belajar...

Owh tu yang kata bebas ya
Habis, kalau dah bebas tu ramai-ramai nak ke mana?

Kami nak qadha rehat setahun...
Nak sambung tidur setahun...
Nak continue main setahun...

Ok lah anak2..yang penting jangan ponteng, jangan fly, jangan buat masalah pada sekolah ok!! Takut Disember nanti ada yang terguling-guling menangis...
 
 
 
 

TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI HOK SENGOTI. SEMOGA KUNJUNGAN INI BUKAN UNTUK YANG TERAKHIR KALINYA. BERTEMU KERANA ALLAH, BERPISAH PASTI TIDAK GELISAH.

3 GENTA RASA:

Fendy said...

perjalanan masih jauh lg...hehe

dee said...

PMR je pun. *cewahh sekarang boleh la cakap camtu. * kekeke

Muallim Adham said...

Tamat sudah PMR.. alhamdulillah. kita menantikan keputusannya plak...

PENCINTA BULAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MONOLOG


Kepada kau yang ditendang murid...
Kepada kau yang menendang murid...
Kepada kau yang lari tak nak ke pedalaman..
Kepada kau yang tak mau pulang ke semenanjung dari pedalaman...
Kepada kau yang makan gaji buta...
Kepada kau yang ajar orang buta...
Kepada kau yang 'mengipas' guru besar...
Kepada kau yang jadi guru besar...
kepada kau yang denda murid merokok...
kepada kau yang merokok dalam stor...
kepada kau yang yang marah murid mengorat...
kepada kau yang mengorat anak murid...
kepada kau yang sepak murid x makan saman...
kepada kau yang disaman ibu bapa

TANPA KAU SEKOLAH SERBA TAK KENA

PING SANA, PING SINI

My Ping in TotalPing.com | Blogged.my | Syoknyer Blogging blogr.my

PENAFIAN

Blog ini merupakan blog peribadi penulis, tidak mewakili aspirasi mana-mana parti politik, organisasi, NGO mahupun tempat penulis bekerja. Hasil penulisan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sendiri. Penulis tidak bertanggungjawab atas masalah "KECIL HATI" yang kronik bagi sesiapa yang mengunjungi blog ini..terima kasih

ShoutMix chat widget